O NAS

Smo mlad in ambiciozen klub, zato  si prizadevamo, da  so treningi pri nas zelo dinamični in se ne trenira šablonsko. Treninge skušamo optimalno porazdeliti glede na individualne kvalitete posameznika oziroma skupine

Vsakega novega člana obravnavamo individualno, kajti le tako lahko optimalno ocenimo želje in psiho-fizično stanje posameznika. Prizadevamo si, da bi vsak posameznik, ki se odloči trenirati v našem klubu v sebi našel moč, da stori korak naprej na poti k svojim sanjam.

 
Đuli in Herta - boks klub maribor
Đuli in Herta - boks klub maribor

POSTANI ČLAN
ŠE DANES

NE oklevaj in NE razmišljaj – temveč UKREPAJ!

Vsakega novega člana obravnavamo individualno, kajti le tako lahko optimalno ocenimo želje in psiho-fizično stanje posameznika. Prizadevamo si, da bi vsak posameznik, ki se odloči trenirati v našem klubu v sebi našel moč, da stori korak naprej na poti k svojim sanjam.

BOKS ZA MOŠKE

boks_za_moske

Če te mikajo treningi boksa, ne oklevaj preveč – pridruži se našemu boksarskemu team-u in opravi poskusni trening.
Zagotavljamo dobre trenerje, voden napredek v okvirih posameznikovih zmožnosti in želja, prijateljsko vzdušje in po želji udeležbo na tekmovanjih, za povrh pa se pri nas počutiš dobrodošel/a ne glede na telesno pripravljenost, predznanje ali starost.

Več info

BOKS ZA OTROKE

boks_za_otroke

Starši razumemo vas, da boks ni šport na katerega bi sprva pomislili, kot šport za vašega otroka. Vendar, ko razmišljate o aktivnostih kam bi se vaš otrok vključil, s kakšnim športom bi se ukvarjal vendarle pomislite na boks, saj imamo pri nas v telovadnici poseben program namenjen samo njim in se imenuje Boksarska šola.
Za več informacij nas kontaktirajte.

Več info

BOKS ZA ŽENSKE

boks_za_zenske

V kolikor niste za ples ,aerobiko, pilates, jogo ampak vas privlačijo borilne veščine in trdi kondicijski treningi, potem smo mi pravi naslov za vas.
Program, ki vam ga namenjamo vključuje visoko intenzivne intervalne treninge, trening boksa na vrečah in fokusih. Z našim programom boste pripeljale svoje telo na visok kondicijski nivo in povečale mišični tonus.

Več info

Treningi so postopoma vodeni skozi proces, v katerem pridobiš tehniko, moč, hitrost, natančnost in vzdržljivost.

AKTIVNOSTI

Pliometrični trening je oblika treninga, ki je prvenstevno namenjena izboljšanju sposobnosti eksplozivnega, hitrega mišičnega krčenja, in kot taka tako rekoč obvezen sestavni del treninga številnih športov.
Čeprav to obliko treninga uporabljajo predvsem tekmovalni športniki v hitrih, eksplozivnih športih (šprinterske, metalske in skakalne discipline pri atletiki, nogomet, košarka, borilni športi, umetnostno drsanje, hokej, tenis itd.), lahko vključitev pliometrične vadbe koristi tudi rekreativcem in tistim, ki se ukvarjajo s počasnejšimi, bolj vzdržljivostnimi športi.
Tehnike boksa se vadijo posamično in v parih, na fokusih in vrečah. Koordinacija je zelo pomembna kajti udarcev se ne izvaja zgolj z močjo rok, temveč s kompleksnimi, bliskovitimi gibi vsega telesa; to je mogoče doseči bodisi linearno, s hitrim korakom naprej v smeri napada, bodisi s sukanjem bokov in telesa po navpični osi; v vsakem primeru je usklajena koordinacija gibanja izjemno pomembna za prenos boksarjeve teže in pravilno izvedbo udarca (direkt, kroše, aperkat) z optimalno močjo.
Izvajanje kontroliranih sparingov je zelo pomembno za posameznike kajti le tako združimo koordinacijo in pravilno tehniko udarcev.
Kolikor nas je različnih ljudi, toliko različnih potreb imamo. Vsak od nas ima svoje specifične potrebe, sebi unikatno telo, ki deluje in reagira drugače, kot telo drugega posameznika. In kljub temu, da imamo ljudje največkrat enake oz. vsaj podobne vadbene cilje, ni nujno, da bomo lahko vsi zastavljene vadbene cilje dosegli na enak način. Zakaj? Ravno zaradi tega, zaradi različnosti in drugačnosti organizma.

Za doseganje tistih, najkvalitetnejših rezultatov, rezultatov na najvišjem možnem nivoju, je potreben do neke mere individualen pristop.

Trening ti da ravno to, kar v tistem trenutku potrebuješ. Včasih je bolj intenziven in včasih manj, vendar vedno do tvojih skrajnih zmožnosti.
Rebeka GERŠOVNIK
Nad dolgočasnimi ponavljajočimi se vajami se ne moremo pritožiti. Treningi so zelo profesionalni, pestri in vedno pritegnejo. Program treningov se iz dneva v dan spreminja kar pomeni da nikoli ne moreš biti tako dober, da ne bi mogel biti še boljši.
Helena FERK
Ko sem prvič prestopila prag telovadnice sem skupaj s trenerjem najprej predelala moje želje in cilje Ko sem začela trenirati, sem želela zmanjšati pritisk, ki mi je izpostavljen v službi in zasebnem življenju, si oblikovati telo in preiti nazaj v formo. Boljših kondicijskih treningov v kombinaciji z ustrezno prehrano še nisem imela. Na začetku je bilo res hudo in če bi mi trener takrat rekel, da je že dobro, ker ne morem, in lahko počivam, bi zagotovo počivala še danes. Vztrajnost trenerja in volja sta me pripeljali do želenega cilja, katerega danes še samo nadgrajujem. Po vsakem treningu se počutim lahkotna v duši in lažja v telesu.
Katja TADINA
Boks je trenutno zame najboljša borilna veščina. Za moj način mišljenja, moj način življenja in za mojo telesno pripravljenost.
Smiljan KOTNIK
Želel sem trenirati šport, pri katerem bi dobil disciplino, ki je nisem imel, ter hkrati priti v boljšo telesno kondicijo. Sprva sem treninge jemal zgolj rekreativno a sem kmalu spoznal da je to šport katerega iščem. Z boksom sem se naučil discipline in sčasoma tudi v šoli postal bolj uspešen. Po nekaj mesecih je šport za rekreacijo postal veliko več kot le to, zato sem začel tekmovati in bil pri tem tudi uspešen ter postal mladinski državni podprvak. To mi je dalo dodatno motivacijo in moja želja po treningih je le še narasla, zato še zdaleč ne mislim odnehati in ostati pri tem naslovu državnega podprvaka. Boks je postala del mojega vsakdana, zato si življenje brez njega ne znam več predstavljati.
Luka HARB
Zahvaljujem se vam za vzpodbudne besede. Pridite in se prepričajte !

Roland Harb – Đuli

Đuli & Herta boxing team

ZGODOVINA BOKSA

zgodovina-boksa

Boks je eden najstarejših športov v Sredozemlju, saj so se s pestmi bojevali že na antičnih olimpijskih igrah. Boj s pestmi iz časa starih Grkov je bil bolj surov in veliko nasilnejši.
Za razliko od današnjega boksa, boji s pestmi niso bili časovno omejeni in so trajali, dokler eden izmed tekmovalcev ni bil izločen oziroma se je vdal.

Zgodovina boja s pestmi se nadaljuje v Rimu, vendar ne kot športna dejavnost, temveč kot metoda vojaškega urjenja.
Zanimivo je, da so Rimljani sprejeli zakon, po katerem se udeleženec boja s pestmi strinja s tveganjem, da je lahko v dvoboju ranjen in se zato odpoveduje odškodnini.

Boj s pestmi se je začel v boks preoblikovati na začetku 18. stoletja, ime pa je dobil po angleški besedi to box, ki pomeni udarjati s pestmi. Boksarska srečanja so bila še vedno izjemno dolga. Najdaljše je bilo leta 1855, ko sta se tekmeca bojevala 6 ur in 15 minut! Poleg tega takrat še niso bile v uporabi boksarske rokavice, in po udarcu, ki je nasprotnika podrl na tla, so obračun za trideset sekund prekinili.
Pravila sodobnega boksa je vpeljal markiz Queensbury in s tem v začetku 19. stoletja dokončno spremenil boj s pestmi v angleški boks. Po uvedbi pravil je bilo srečanje razdeljeno na triminutne runde, med rundami pa so sledili enominutni odmori.
Po novih pravilih so si morali boksarji nadeti boksarske rokavice, glede na težo pa so bili razdeljeni v kategorije.


Boks je postal olimpijski šport na olimpijskih igrah v St. Louisu leta 1904